Весілля у Европі. Европейске весілля, переваги та недоліки

ведущий Алексей Скрименко

Весілля у Европі

Змінилася, точніше розширилася наша з Вами географія, а від так і змінився географічний формат весіль. Весілля у Европі це красиво. Найкращі традиції, найкрасивіші локації, а головне всі і разом. Сучасний весільний ведучий, витончена жива музика або DJ, ніжна і драйвова церемонія, яке розпочне найкращий день у житті двох родин. Весільні обітниці, фуршет, логістика та багато іншого зібрано у даній статті.

Організація весілля у Європі

Будь яке весілля починається з пропозиції, будь-яка підготовка весілля, починається з його організації. У випадку локального святкування, можна обходитися допомогою координаторів, чи часткової організації. Якщо ж мова іде про більш складну логістику ніж трансфер від ресторану до міста, то допомозі професіоналів, ми однозначно кажемо “ТАК”.

Не великий список того, за що відповідає організатор на весіллі у Європі
1. Місце + Трансфер.
2. Побутові умови (будинок, готель, квартири).
3. Робота з командою підрядників (декор, кондитери, меблі, локація, кейтеринг)
4. Реєстрація (узгодження церемонії)
5. Правова та законодавча база (за умов міжнародної та офіційної реєстрації).

1. Обираємо країну
Визначитися з країною можна, уявив своє ідеальне весілля. Ви хочете обіймати один одного під Ейфелевою вежею, або стояти на піску Іспанскього пляжу?! Ок. Вибір тут точно за Вами. Залежно від бажаної картинки і визначиться основне місце святкування.

2. Обираємо місце проведення
Обираючи країну, слід одразу замислитися над місцем святкування. Працюючи на весіллях в Італії, одним з найпопулярніших місць при виборі святкування є вілли. Красива церемонія, мальовничий пейзаж, та зручне розміщення, допоможуть створити вашу ідеальну казку.

3. Узгоджуємо трансфер
Один з непростих пунктів з одногу боку. Залежно від кількості гостей, та їх географії проживання, завдання організувати їх приїзд:
– ідеальна схема це виліт з одного місця в один і той самий час;
– запрошення гостей повинно бути мінімум за 1 день до основої дати святкування;
– цей день можна зробити pre-party вечір знайомств.
Не робіть з нього вечірку. Основний день у всіх ще попереду!

4. Основний день
З ранку всі мають час з Вам на снідок і спілкування. Після цього, гості збиратися і готуватися, а у Вас же по плану кілька годин фотосесій і виїзна церемонія.

5. Виїзна церемонія
Саме з цього і починається святкування. Залежно від країни та форми реєстрації, церемонію може проводити офіційний реєстратор, мер міста, або Ваш весільний ведучий. Якщо ж, ви плануєте офіційну реєстрацію шлюбу, варто уточнити правові аспекти, та список документів і умови для подання на реєстрацію.

СКЛАДНОЩІ ВЕСІЛЛЯ ЗА КОРДОНОМ

Серед недоліків святкування за кордоном, можна віднести складність у логістиці. Звичайно, якщо мова буде йти про свято на 500 гостей, це буде не просто, але немає нічого не можливого, для закоханих з їх надійним організатором.

Де б не було ваше свято, буде це весілля в Австрії, Бельгії, Болгарії, Хорватії, на Кіпрі, Чехії, Данії, Естонії, Фінляндії, Франції, Греції, Іспанії, Нідерландах, Ірландії, Литві, Люксембургу, Латвії, Мальті, Німеччині, Польщі, Португалії, Румунії, Словаччині, Словенії, Швеції, Угорщині, Італії, завжди до ваших послуг ведучий Олексій Скрименко.

Публикации