Як провести онлайн корпоратив, ведучий Олексій Скрименко

[:ua]ведучий на онлайн корпоратив Олексій Скрименко[:]

ПРОВЕДЕННЯ ОНЛАЙН КОРПОРАТИВУ ВІД ІДЕЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ

На початку, трохи історії. Основну популярність онлайн корпоротиви здобули під час пандемії COVID19. Світові компанії і корпорації, Агро холдинги та підприємства зіштовхнулися з проблемою неможливості особистих зустрічей. Повна мінімізація особистих контактів, санітайзери, маски та початок епохи ЗУМ, Міт тощо. 2020 рік завершувався початком онлайн корпоративів з виступами керівників, програмою та онлайн розвагами. Про це сьогодні в деталях.

ЩО ТАКЕ ОНЛАЙН КОРПОРАТИВ

Формат зустрічі працівників за допомогою мережі інтернет. Дистанційна участь команди у обраному заході, може вібуватися з будь якої точки світу, що є зручним для багатьох учасників. Конференції, семінари, тренінги, презентації, календарна подія, все це буде від вас на відстані кількох кліків. До переваг також можна віднести, відсутність заторів чи логістичних проблем, найчастіше вільний дресс код і можливість бути в інфо полі не зважаючи на будь які фактори.

На онлайн корпоративі може бути від 2 до 20000 учасників. Але при цьому слід правильно визначити мету даного заходу:
– Діловий характер зустрічі. Навчально-ознайомчий, конференція тощо.
– Розважальний, з можливим командними завданнями, квестами, іграми.
– Змішаний, коли обидві мети поєднуються в одну.

онлайн корпоратив київ

ОРГАНІЗАЦІЯ ОНЛАЙН КОРПОРАТИВУ

При організації онлайн корпоративу, важливо пам’ятати про правильний вибір організаторів. Так, далеко не всі агенції мають досвід в цьому напрямку роботи. Хороший організатор онлайн корпоративу подбає про:
– виконання поставленої цілі заходу;
– підбір локації, яка буде відповідати всім запитам;
– цікаве наповнення і залученість всіх учасників;
– легкість у процесі комунікації і перегляді ефіру;
– професійну команду операторів, декораторів, режисера, візажистів, ведучого для онлайн корпоративу тощо.

Окремим аспектом в технічній частині є вибір платформи на якій буде відбуватися захід. З огляду на задачі, слід обрати варіант, який буде достатньо функціональним для вирішення поставлених вами задач.

Можливі варіанти та ідеї на онлайн корпоратив

ІДЕЇ НА ОНЛАЙН КОРПОРАТИВ

Говорячи про онлайн корпоратив, звісно все починається з ідеї і сценарію по її втіленню. Основна задача, це залучити максимальну частину аудиторії, та тримати її увагу. Проаналізувавши свій досвід, ми вивели його у наступну підбірку варіантів ідеї для онлайн корпоративу:

Late Night Show
Цей формат широко відомий по всьому світу. Мова іде про вечірнє шоу, у якому ваші керівники, та працівники мають також можливість побувати гостями в студії (онлайн, або оффлайн).

  • новини з життя компанії;
  • гості в студії;
  • музичне наповнення;
  • цікаві рубрики та розваги;
  • постійна взаємодія з глядачами.

Оптимальна тривалість по часу, складає від 2-3 годин, залежно від наповнення, та складності сценарія. Важливо продумати свій вечірній формат таким чином, щоб фокус уваги був весь час пов’язаний з інтерактивністю та взаємодією з ефіром.

Білет на концерт
Цей варіант не рідка використовувався за часи пандемії, коли концертні зали були зачинені, і світ стояв на паузі. Перед заходом, працівник отримує запрошення/квиток на концерт. На початку ефіру, привітання від керівників компанії, підведення підсумків, та стратегічне планування, завершення якого іде початком виступу артиста. Серед варіантів:

  • Ди-джей сет;
  • жива музика, оркестр;
  • музичний гурт (кавер бєнд);
  • популярний артист.

Так, цей формат працює. Так, у вападку с діджеєм це було навіть під час робочого дня, і разом з тим працював чат для привітань і спілкування. Що говорити про 2022 рік, коли не рідка, працівники компанії знаходяться в різних кутках земної кулі.

Майстер класи
Провести онлайн корпортив з користю. Майстер класи можуть іти як паралельно, так і за розкладом. Ви отримуєте список з можливим реквізитом який необхідно замовити у спеціальній онлайн крамничці (також створена організаторами) + часові рамками відповідно до майбутнього заняття. Творчій, або навчальний напрямок дляIT спеціалістів, кулінарний або МК з інтер’єру, вибір за вами. На одному з івентів для невеликої компанії, була створена літературна кімната, так формат далеко не для всіх, але саме тому і цінним вийшла ця мить.

 

Всім Спорт
Доповненнями до попередньої категорії, для любителів активного відпочинку можуть стати майстер класи зі спортивних секцій з питаннями і відповідями до спікера.

Серед можливих варіантів:

  • кросфід та силові вправи;
  • легка атлетика, біг, та вправи вдома;
  • йога, стречінг, пілатес;
  • фітнес на робочому місці;
  • групове онлайн тренування.

Данні МК можуть стати частиною корпоративної культури, і проводитися по кілька разів на тиждень. Виконання планки буде не лише елементом  тренування, але і змагання.

Квест Рум
Любите логічні загадки і завдання?! Тоді, цей вид онлайн корпоративу може бути цікавим для Вас і Вашої команди. Квест рум, створений за мотивами книги, історії, або улюбленого кінофільму. Все починається з легенди. Ведучий, дає ввідну інформацію і далі вже залежно від кількості учасників, створюються команди.

Кількість учасників від 4 – 1000. Тривалість до 1,5 години. Зважаючи на формат, квест, може стати також доповненням до можливої офіційної частини онлайн святкування.

Квіз Тайм
Досить популярний командний квест, з різноманітними раундами і завданнями. Це онлайн вікторина у який гра відбувається за раундами, відповіді у спеціальні електронні бланки і підведення підсумків після кожного такого раунду. В онлайн режимі ви можете змагатися з іншими командами і одразу бачити свої результати.

Цей формат, відповідає запиту «щоб були задіяні абсолютно всі». Квіз не рідко використовують не тільки як елемент розваг, але презентації, навчання та тимбілдингу.

ДОСВІД КОМПАНІЙ ПІСЛЯ ОНЛАЙН КОРПОРАТИВУ

Компанії які хоча б один раз спробували цей формат, починають робити його традицією і хоча б раз на місяць, але збираються саме своїм колом (без проблем в онлайні), щоб зіграти в квіз.

К-ість учасників від 4 – 1000 учасників.

Метаверс
Онлайн корпоратив у віртуальній реальності. Зовсім новий формат у якому ви стаєте частиною віртуального всесвіту. Ви зустрічаєтесь на окремій величезній локації біля сцени, на якій заплановані виступу. Навколо вас величезна територія з кінозалами і шоурумами, цифровою барною стійкою і колесом огляду, танцювальним майданчиком і зоною гри в сніжки. Весь хід події супроводжується модераторами та завдання на локацїї.

Такий формат дозволяє вам обрати віртуального персонажа та образ в якому ви будете на корпоративі. За вашим бажання можна зробити віртуальну подію в будь якій точці земної кулі, або за її межами. Під час івенту обов’язково працює технічна підтримка для швидкої допомоги у вирішенні всіх можливих питань.

Кількість учасників обмежена потужністю серверів, проте до 10,000 учасників питань не виникало, тож це не таке складне питання, як підготовка і вартість. Цей формат є одним із найдорожчих у підготовці. Вартість на 300-500 учасників почнеться від 35-50 тис долларів, і далі «як очікування посилки від пошти», тобто безкінечно.

онлайн корпоратив Київ

Плюси та мінуси онлайн-корпоративу.

Поява такого формату звісно дало певні переваги і розширила можливість ідеї на горизонті. Однозначно виграли від цього:

Керівники. Адже з’явилася можливість збирати свої команди з різних міст і куточків світу. І найголовніше, що при цьому працівник не витрачає багато часу на дорогу і не відволікається від робочого процесу;
Безпека. Мова іде не тільки про COVID19, але і безпеку під час повномасштабного вторгнення;
Команди. Які не зважаючи ні на що, все продовжують працювати і робити компанію сильнішою
Новаторство. Дійсно, за інших умов, ми навряд говорили про цей формат;
Вартість. Це можу сказати що вона буде на багато меншою за офлайн, проте все від сценарію та обраного формату.

Можливі недоліки ОНЛАЙН КОРПОРАТИВУ
Все самі. В форматі онлайн заходів, це скоріш за все (будь ласка ні) не найкраща ідея. Це не просто обрати ресторан і ведучого J, тому самостійна робота, на цей раз відміняється;
Технічні нюанси. Очевидний і насправді один з основних недоліків. Через специфіку заходу, далеко не все івент агенції організовують онлайн корпоративи і на популярні дати, можуть бути складності у пошуку команд;

Як зробити свій ідеальний онлайн корпоратив

  1. Сформувати свій запит та очікування від подібного формату.
  2. Знайти свою команду. Тим, хто має досвід ефірів, і знайомий з тим, як потрібно готувати і реалізовувати подібні заходи.
  3. Обрати дату і проінформувати команду про майбутній захід.
  4. Доєднатися до командної роботи, за для створення індивідуальності вашого онлайн корпоративу.
  5. Бути готовими до нового і насолодитися результатом.

 

З великим задоволенням і на професійному рівні проведу ваш корпоратив онлайн

Публикации