Цікава програма, правильно обрана локація, смачні страви і атмосфера – все це створює корпоративний відпочинок яскравим та особливим для всіх колег і всієї команди, які чекали на цей день заохочення без перебільшення рік. Але це все може бути перекресллено лише однією людиною. Мова про ведучого свята. Адже саме йому довіряють бути обличчям і голосом свята. Тому, до питання хто буде ведучий на корпоратив, слід підходити свідомо і розважливо. Як зробити краще?
По-перше, визначаємо джерела з яких будемо брати інфо. Найпопулярніші напрямки для пошуку:
- Івент агенція. Особисто цей варіант подобається найбільше, тому і стоїть на першому місці. Ви обрали команду, яка несе відповідальність за результат і відповість на питання, чи довірите ви їм свій захід ще раз?! Отож, агенція зацікавлена дати вам найкраще. Бувають випадки коли вам буде запропоновано кілька кандидатів на вибір, або навпаки, агенція може наполягати на певному кандидаті відповідно до стилю і формату заходу.
- Інтернет, реклама, вирізки за газет ) Робимо запит в інтернет наприклад «ведучий на корпоратив Київ», «ведучий Київ» чи ваше місто і отримуємо список… Що правда список з багатьма невідомими. Нажаль це правда. Історія пошуку (товарів послуг) має кілька етапів. Раніше ми шукали серед знайомих, з появою інтернету муштрували 1000 сайтів і оголошень в пошуку кандидата, тепер же ми шукає кандидатів, та тих хто міг би дати на них відгук. Загалом, пошук через інтернет це певна лотерея.
- Рекомендація знайомих. Як ще називають «сарафанне радіо», дозволяє вам звузити пошук (в порівнянні з інтернетом), і використати свій час якісніше на зустрічі з потенційними кандидатами. Недолік, нажаль очевидний, що добре одному, не факт що буде відповідати вашим вимогам.
За якими критеріями обирати ведучого на корпоратив?
Для того, щоб правильно провести першу зустріч, та оцінити спеціаліста на етапі знайомства, варто на перших порах уточнити наступні моменти:
- Досвід. Звичайно він має значення. Досвідчений спеціаліст корпоративних заходів одразу буде помічений в порівняні з молодим спеціалістом. Тож, сміливо можете уточнити у кандидата питання стосовно: компаній з якими працював, кількість аудиторій, іноземні мови, країни тощо. Знайомство с фото і відео матеріалами не мають бути вирішальним фактором у вибору, через монтаж та специфіку заходу. Нас не повинно цікавити що було у когось?! Головне як це буде у вас.
- Освіта. Серед мої знайомих і колег, нажаль практично (навіть задумався) нікого немає з освітою ведучого. Нажаль, ця проблема є серед багатьох галузей, коли ми вчимося 5-7 років і потім працюємо не за спеціальність, але на щастя за покликом сердця.
- Зовнішній вигляд. Дійсно, оскільки ведучий є обличчям заходу, важливо щоб це обличчя відповідало вашому запиту. Мова іде не лише про зовнішній вигляд, а і про медійне поле, культуру спілкування і стилю кандидата. Як, варіант інстаграм не рідко допомагає на етапі відбору, адже став своєрідною візитівкою ведучого.
- Навички. Нерідко ведучий на корпоратив – це не лише ведучий, а і людина оркестр (але з цим треба дуже обережно!). Ведучий дійсно може бути наприклад стендапером, або сценаристом, це не проблемне поєднання ролі. Інша справа це ведучий гімнаст, фокусник, саксофоніст, офіціант, співак, повар, маг і багато іншого! Так, талановита людина, має талант для багатьох речей, але ми в пошуку ведучого. Нехай це буде його основний професійний навик.
- Стать. Історично склалося так, що ведучий це більше чоловіча професія, і жіноча аудиторія краще реагує саме на ведучого чоловіка, в той же час чоловіки також прекрасно знаходять спільну мову. Коли чоловік жартує на іншим чоловіком чи жінкою це психологічно сприймається абсолютно нормально, у випадках жартів жінки над жінкою, далі за текстом три крапки…Проте, коли ми говоримо при корпоративний тимбілдинг, онлайн корпоратив, або Новорічний корпоратив на велику компанію ідеально матиме місце дуетний варіант ведення.
- Вартість. Обов’язково уточнюйте вартість на конкретну дату і умови. Ціни за послуги ведучого для корпоратива змінюються відповідно до ряду факторів. Наприклад, вона може буде вищою на проведення корпоратива за кордоном, а особливо від кількості зайнятих днів. Якщо ведучий виступає сценаристом заходу, залежно від складності сценарію вартість також може змінитися.
- Вільна дата. Хоча пункт стоїть не першим, але саме з нього можна сміливо починати діалог, адже якщо дата зайнята, що буває не рідко під час сезону новорічних корпоративів, календарних і професійних свят, то подальший діалог на даному етапі пошуку, буде е дуже корисним.
Як провести зустріч з ведучим?
Після того, як ви обрали заочно 3-4 кандидати, час для зустрічі і особистого знайомства. На що звертаємо увагу:
- Перше враження. Так, в цьому загальному понятті є сакральне і важливе. Якщо трапилася магія першої зустрічі це безперечний плюс для кандидата. Відчуття що це твоя людина, дуже важливе і полегшить будь яку майбутню комунікацію.
- Мова має значення! На скільки грамотна і на скільки вона багата. Певно що, словниковий запас і вміння доречно пожартувати у потрібний момент це без перебільшення плюс для ведучого. Вміння жонглювати словниковим запасом, створюючи аудіальний малюнок в уяві слухача, це важливо.
- Самопрезентація. Вміння говорити, не поганий навичок для ведучого, вміння контролювати це і зробити правильно і зрозумілу самопрезентація відповість на питання навику комунікацій та вміння вести діалог.
- Об’єм особистості. Чим він багатший, тим легше людині буде знайти мову з самими різними колами людей та їх інтересам. Говоримо про буріння скважин, ок. Розвиток різноманітних медицинських або ITнапрямків, крипто, пет, агро…На будь яку тему, досвідчений ведучий на корпоратив зможе підтримати розмову.
- Темперамент. Залежно від формату і статусу заходу, слід правильно обрати кандидату на свій захід. Вручати нагороди і підводити підсумки не іде в порівняння з тимбілдингом або новорічного корпоратива, а настрій відповідно там потрібен різний.
По завершення спілкування, складіть особисте враження, кожна деталь має значення. Не встигли щось запитати, або уточнити, сміливо зробіть це в месенджер, або зум кол, який допоможе вам закрити всі питання.
Буде це оффлайн, або онлайн корпоратив, з задоволенням буду радий допомогти з його проведенням.
Новорічний корпоратив 2023
Серед усіх можливих запитів, саме святкування Новорічного Корпоративу займає особливе місце в житті компанії. З однієї сторони це можливість зустрітися всім колективом по за робочою атмосферу і просто видихнути всі емоції року. Зважаючи на всі ситуації які відбуваються, це зараз не шумне гуляння з танцями, а саме мотивація і бустер для команди. Економічний фронт є над важливим і здаватися на ньому точно не можна. Що ми робимо, який наш план і як ми його будемо реалізовувати, приблизно з цих слів починається заходи які є стратегічними для компаній. Подібні зустрічі допомагають усвідомити важливість вашої роботи і за мотивувати команду на рух вперед, ще швидше і ще впевненіше. Прекрасно розуміючи всю відповідальність я як ведучий буд корисний у підготовці і реалізації задумок. Ваш Новорічний корпоратив в Києві, та інших містах України буде в надійних руках, та з повним розумінням поставлених задач.
Що пропоную для вашого корпоративу?
Уже на першій зустрічі або зум колі, ми зможемо познайомитися і обмінятися думками так інформацією, яка буде необхідна одне для одного. Буду корисний у питання:
Рекомендації агенції. Яка стане відповідальною за корпоративний захід.
Команда авторів. У випадку відсутності команди організаторів, зможемо створити авторську програму, з урахуванням поставлених задач. Розробимо закритий телеграм бот, або спеціальний сайт, на якому працівники зможуть замовити, виграти свої новорічні подарунки.
Робота на місці. Є моїм основним завданням. Виконання часових рамок (таймінгу) та всього сценарію. Новий Рік 2022 – 2023 ніколи не буде схожий на будь який інший. Знайти правильні слова, та розуміння який настрій створювати є первинною задачею. Сміємося бо не здаємося.
Актуальні програми 2023 році
Варіантів відпочинку на Новий Рік зазвичай дуже багато. Адже свято має чималу історію, і яких тільки образів працівники не приміряли на себе за цей час. На сьогодні замовити новорічний корпоратив під ключ можна за наступними програмами:
Анти хрупкість. За мотивами книги Талєба.
ФРЄНДС. Коли збираються справжні друзі, коли команда однодумців і люди якім дворіють.
З Новим Роком Україна.
Квіз ЮА. Патріотична командна гра.
Спорт. Активний формат корпортивної зустрічі, місце проведення: спорт майданички, гори тощо.
Онлайн корпоратив. З огляду на той факт, що багато працівників знаходяться віддалено і не бачились майже рік, цей формат зараз є дуже популярним.
Нестандартна програма. Розуміючи індивідуальність кожної окремої задачі, завжди відкритий до створення нового, того що точно ще не було на ваших заходах. Копоратив в Європі, або в ресторані під водою, зустріч у віртуальному світі, або на змаганнях серед пустелі.
З кожною з концепцій ми детально знайомимося на зустрічі і вирішуємо, яка має місце саме для вашої команди.
Чому обирають мене ведучим на корпоратив?
Ви можете з впевненістю довірити мені свій новорічний корпоратив в 2023 році, тому що:
Досвід. З 2005 року і по сьогодні моя основна робота це ведучий і корпоративний Новий Рік я проводжу вже 17 років, з десятками компаній, з тисячами працівників з різних куточків світу.
Мова. За останні роки, моя основна мова в роботі ведучого стала англійська. Такий запит як, англомовний ведучий на корпоратив, вже не викликає подиву, як це було ще кілька років тому. Але все наше життя це навчання, і на сьогоднішній день я активною працюю над німецькою для покращення комунікацій з корпоративними клієнтами.
Гнучкість та індивідуальність. Не маю готових сценаріїв у яких змінюється тільки назва компанії. Саме бажання створювати нове, більше за все викликає азарт і жагу творити. Я вірю в команду і командну роботу, я знаю що кожна людина є індивідуальна, вмію правильно говорити, а головне дуже добре знаю коли мовчати.
Цього року бажання у всіх Українців лише одне. Ціль не змінна. Організація корпоративу це один з етапів життя, життя на яке ми заслуговуємо і на яке маємо право. Саме зараз ми повинні єднатися і бути сильними. Всіх Українців з наступаючим Новим Роком, миру і перемоги.